مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

480
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

215
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

به کارگیری روش های هوشمند در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (pdf) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خراشادیزاده، محمدهادی. (1394). به کارگیری روش های هوشمند در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM. کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی. SID. https://sid.ir/paper/825663/fa

    Vancouver: کپی

    خراشادیزاده محمدهادی. به کارگیری روش های هوشمند در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/825663/fa

    IEEE: کپی

    محمدهادی خراشادیزاده، “به کارگیری روش های هوشمند در بهبود مدیریت ارتباط با مشتری با رویکردی بر eCRM،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و علوم انسانی. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/825663/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button