APA:
کپیرئوفی، پروین (ناهید). (1392). تاثیر آموزش ادبیات کهن ایرانی به شیوه برنامه فلسفه برای کودکان (کاوشگری جمعی) بر مهارت های اجتماعی و سبک های سالم مقابله ای کودکان و مقایسه آن با سبک سنتی آموزش. کنگره سراسری روانشناسی کودک و نوجوان. SID. https://sid.ir/paper/829506/fa
Vancouver:
کپیرئوفی پروین (ناهید). تاثیر آموزش ادبیات کهن ایرانی به شیوه برنامه فلسفه برای کودکان (کاوشگری جمعی) بر مهارت های اجتماعی و سبک های سالم مقابله ای کودکان و مقایسه آن با سبک سنتی آموزش. 1392. Available from: https://sid.ir/paper/829506/fa
IEEE:
کپیپروین (ناهید) رئوفی، “تاثیر آموزش ادبیات کهن ایرانی به شیوه برنامه فلسفه برای کودکان (کاوشگری جمعی) بر مهارت های اجتماعی و سبک های سالم مقابله ای کودکان و مقایسه آن با سبک سنتی آموزش،” presented at the کنگره سراسری روانشناسی کودک و نوجوان. 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/829506/fa