APA:
کپیاحدی، پری، و ربانی، حسین. (1395). اثربخشی پیام ها (نظرات) در شبکه های اجتماعی: شناسایی عوامل تاثیرگذار در اثربخشی نظرات مطرح شده در شبکه های اجتماعی, بر نگرش و تمایل مشتریان به خرید
. کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار. SID. https://sid.ir/paper/842686/fa
Vancouver:
کپیاحدی پری، ربانی حسین. اثربخشی پیام ها (نظرات) در شبکه های اجتماعی: شناسایی عوامل تاثیرگذار در اثربخشی نظرات مطرح شده در شبکه های اجتماعی, بر نگرش و تمایل مشتریان به خرید
. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/842686/fa
IEEE:
کپیپری احدی، و حسین ربانی، “اثربخشی پیام ها (نظرات) در شبکه های اجتماعی: شناسایی عوامل تاثیرگذار در اثربخشی نظرات مطرح شده در شبکه های اجتماعی, بر نگرش و تمایل مشتریان به خرید
،” presented at the کنفرانس ملی نوآوری در مدیریت سیستم ها و فناوری اطلاعات با رویکرد هوشمندی کسب و کار. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/842686/fa