مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,107
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

673
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

برندسازی در بنگاه های کوچک و متوسط

نویسندگان

رزمجو منوچهر

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 امروزه تمامی عرصه ها از جمله علم, آموزش, کسب و کار و صنعت, در معرض تحولات عمیق و پایدار قرار دارند. اما جدیدترین و چالش برانگیزترین پارادایم مدیران امروز, چه در عرصه مدیریت سازمان های انتفاعی مانند صنایع تولیدی و خدماتی و چه در عرصه مدیریت سازمان های غیرانتفاعی مانند مدیریت بخش های دولتی و بالاخص در محیط بسیار پویای امروزی, حسن شهرت است. این مقاله به شناسایی و مفهوم پردازی فرایند برندسازی کارآفرینانه در بنگاه های کوچک و متوسط کارآفرین می پردازد به طوری که با ذکر تعاریف مربوطه, تاکید می گردد که کارآفرینان با رویکری نوآورانه به ایجاد برندی قوی در کسب و کار خود اهتمام می ورزند. همچنین بیان می کند که برند کارآفرینانه در بنگاه های کارآفرین, به منزله ابزاری کاربردی, جهت یکپارچه سازی تمامی فرایندهای کسب و کار بوده, و فرایند برندسازی کارآفرینانه در بنگاه های کوچک و متوسط, متشکل از پنج مرحله شامل: توجه به برندسازی شرکتی, تمرکز بر طراحی یک برنامه بازاریابی خلاقانه, ایجاد یک مجموعه یکپارچه از عناصر آمیخته برند, طراحی استراتژی مناسب به منظور جذب مشتری و اعمال راهکار هایی که برند مربوطه را در ذهن مشتریان تداعی کند. می باشد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    رزمجو، منوچهر. (1394). برندسازی در بنگاه های کوچک و متوسط. همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان. SID. https://sid.ir/paper/856812/fa

    Vancouver: کپی

    رزمجو منوچهر. برندسازی در بنگاه های کوچک و متوسط. 1394. Available from: https://sid.ir/paper/856812/fa

    IEEE: کپی

    منوچهر رزمجو، “برندسازی در بنگاه های کوچک و متوسط،” presented at the همایش ملی اقتصاد مقاومتی دانش بنیان. 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/856812/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button