مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

424
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

230
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

رشد و بقاء سازمان با مدیریت ارتباط با مشتری

نویسندگان

میرزایی رحمت اله

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    میرزایی، رحمت اله. (1395). رشد و بقاء سازمان با مدیریت ارتباط با مشتری. کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/857757/fa

    Vancouver: کپی

    میرزایی رحمت اله. رشد و بقاء سازمان با مدیریت ارتباط با مشتری. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/857757/fa

    IEEE: کپی

    رحمت اله میرزایی، “رشد و بقاء سازمان با مدیریت ارتباط با مشتری،” presented at the کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/857757/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button