APA:
کپیحسینی، مریم، و مرئی، پریسا. (1395). ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایده های محصول جدید و نوآورانه (مطالعه موردی : شرکت ایران خودرو). کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/857812/fa
Vancouver:
کپیحسینی مریم، مرئی پریسا. ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایده های محصول جدید و نوآورانه (مطالعه موردی : شرکت ایران خودرو). 1395. Available from: https://sid.ir/paper/857812/fa
IEEE:
کپیمریم حسینی، و پریسا مرئی، “ارائه چارچوبی مفهومی برای انتخاب ایده های محصول جدید و نوآورانه (مطالعه موردی : شرکت ایران خودرو)،” presented at the کنفرانس بین المللی ایده های نوین در مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/857812/fa