APA:
کپیصائمین، سیده پروین. (1395). نقد منطق ارائه دروس در آموزش علوم انسانی براساس نظریه زنجیره های مرحله ای هب (با نگاهی به فلسفه کانت) در جهت تحول آموزش به سوی یادگیری مداوم. همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش و یادگیری مداوم). SID. https://sid.ir/paper/893957/fa
Vancouver:
کپیصائمین سیده پروین. نقد منطق ارائه دروس در آموزش علوم انسانی براساس نظریه زنجیره های مرحله ای هب (با نگاهی به فلسفه کانت) در جهت تحول آموزش به سوی یادگیری مداوم. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/893957/fa
IEEE:
کپیسیده پروین صائمین، “نقد منطق ارائه دروس در آموزش علوم انسانی براساس نظریه زنجیره های مرحله ای هب (با نگاهی به فلسفه کانت) در جهت تحول آموزش به سوی یادگیری مداوم،” presented at the همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش و یادگیری مداوم). 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/893957/fa