APA:
کپیسنجری بامری، فرزانه، خنجرخانی، مسعود، و دهمرده، محب علی. (1395). تحلیل محتوای کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی مبنی بر میزان توجه آن به نشانگرهای آموزش مداوم. همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش و یادگیری مداوم). SID. https://sid.ir/paper/894006/fa
Vancouver:
کپیسنجری بامری فرزانه، خنجرخانی مسعود، دهمرده محب علی. تحلیل محتوای کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی مبنی بر میزان توجه آن به نشانگرهای آموزش مداوم. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/894006/fa
IEEE:
کپیفرزانه سنجری بامری، مسعود خنجرخانی، و محب علی دهمرده، “تحلیل محتوای کتب درسی تعلیمات اجتماعی دوره ابتدایی مبنی بر میزان توجه آن به نشانگرهای آموزش مداوم،” presented at the همایش ملی انجمن فلسفه تعلیم و تربیت ایران (فلسفه آموزش و یادگیری مداوم). 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/894006/fa