Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

476
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

187
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 یکی از مهمترین عوامل سودآوری و موفقیت سازمان ها در دنیای امروزه, توجه به منابع انسانی به عنوان مشتریان درونی سازمان می باشد. منابع انسانی کلیدی ترین عامل کسب مزیت رقابتی سازمان ها محسوب شده و مدیران سازمان ها همواره در پی بهره گیری موثر از این منابع می باشند. هدف از نگارش تحقیق حاضر, بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما می باشد. این تحقیق, از نظر هدف, کاربردی و از لحاظ گردآوری داده ها توصیفی- پیمایشی محسوب می شود. ابزار گردآوری داده ها نیز پرسشنامه بوده که برای تدوین آن, از مطالعات کتابخانه ای و میدانی استفاده شد. جامعه آماری تحقیق حاضر, 1825 نفر از کارکنان معاونت سیاسی سازمان صدا و سیما بودند که با بهره گیری از فرمول حجم نمونه کوکران, 318 نفر به عنوان نمونه آماری انتخاب شدند. برای سنجش بازاریابی درونی از ابعاد چشم انداز, توسعه و پاداش استفاده شد. نتایج حاصل از بکارگیری آزمون های همبستگی پیرسون و رگرسیون بیانگر تاثیر معنادار بازاریابی درونی و ابعاد آن بر عملکرد سازمان صدا و سیما بود. ضمن اینکه در میان ابعاد بازاریابی درونی نیز, متغیر پاداش به عنوان مهمترین بعد انتخاب شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    عینی سرقین، اکبر، و فلاح، محمود. (1397). بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما. کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. SID. https://sid.ir/paper/898417/fa

    Vancouver: کپی

    عینی سرقین اکبر، فلاح محمود. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898417/fa

    IEEE: کپی

    اکبر عینی سرقین، و محمود فلاح، “بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898417/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا