APA:
کپیعینی سرقین، اکبر، و فلاح، محمود. (1397). بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما. کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. SID. https://sid.ir/paper/898417/fa
Vancouver:
کپیعینی سرقین اکبر، فلاح محمود. بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما. 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898417/fa
IEEE:
کپیاکبر عینی سرقین، و محمود فلاح، “بررسی تاثیر بازاریابی درونی بر عملکرد سازمان صدا و سیما،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت و توسعه پایدار. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898417/fa