مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

446
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

462
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

تأثیر بازایابی سبز بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت (مورد مطالعه: مشتریان شرکت شیر پگاه لرستان شهر خرم آباد)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف پژوهش حاضر, بررسی تاثیر بازایابی سبز بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت است. این پژوهش بر مبنای هدف از نوع کاربردی, از حیث روش به دست آوردن داده ها از نوع توصیفی- علی می باشد. جامعه آماری پژوهش شامل مشتریان محصولات شرکت شیر پگاه لرستان در شهر خرم آباد بود که با توجه به نامحدود بودن جامعه مذکور حجم نمونه 384 نفر تعیین شد. ابزار گرداوری داده های تحقیق پرسشنامه بود. تجزیه و تحلیل اطلاعات بدست آمده از اجزای پرسشنامه ها با استفاده از روش معادلات ساختاری و به کمک نرم افزار اسمارت پی.ال.اس انجام پذیرفت. نتایج پژوهش حاکی از این است بازاریابی سبز بر مسئولیت اجتماعی شرکت و قصد خرید تاثیر مثبت و معناداری دارد و مسئولیت اجتماعی شرکت بر قصد خرید مشتری موثر است. همچنین نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    جعفری نیا، سعید، حامدی، ارکیده، بیرانوند، طاهره، و جوانمرد، مریم. (1397). تأثیر بازایابی سبز بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت (مورد مطالعه: مشتریان شرکت شیر پگاه لرستان شهر خرم آباد). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/898826/fa

    Vancouver: کپی

    جعفری نیا سعید، حامدی ارکیده، بیرانوند طاهره، جوانمرد مریم. تأثیر بازایابی سبز بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت (مورد مطالعه: مشتریان شرکت شیر پگاه لرستان شهر خرم آباد). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/898826/fa

    IEEE: کپی

    سعید جعفری نیا، ارکیده حامدی، طاهره بیرانوند، و مریم جوانمرد، “تأثیر بازایابی سبز بر قصد خرید مشتری با نقش میانجی مسئولیت اجتماعی شرکت (مورد مطالعه: مشتریان شرکت شیر پگاه لرستان شهر خرم آباد)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/898826/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button