مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

461
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

624
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران)

نویسندگان

احمدی اکرم

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 تحقیق حاضر از نظر هدف کاربردی است و از آنجایی که جهت گردآوری داده ها از مشتریان نیاز به مراجعه حضوری به مشتریان محصولات آرایشی در سطح منطقه 2 تهران با روش تحقیق پیمایشیپشتیبانی شد. از پرسشنامه وفاداری مصرف کننده به برند به عنوان ابزار تحقیق استفاده شد. میزان آلفا کرونباخ برای تعیین پایایی تحقیق 86 درصد بود که نشانگر اعتبار بالای یافته های تحقیق می باشد. جامعه آماری شامل بانوان 18 تا 55 ساله منطقه 2 شهر تهران می باشد که بر اساس جدول مورگان یک نمونه 380 نفره از آنان به صورت تصادفی ساده انتخاب و پرسشنامه تحقیق بین آنان توزیع, تکمیل وگردآوری شد. بر اساس نتایج تحقیق حاضر می توان گفت که مشتریان محصولات آرایشی به دلیل استفاده از شبکه های اجتماعی به برند خاصی وفادار هستند. همچنین استفاده از شبکه های اجتماعی سبب وفاداری مشتریان از نظر عاطفی به برندی خاص می شوند استفاده از شبکه های اجتماعی سبب تسهیل مدیریت ارتباط با مشتری می شوند؛ ستفاده از شبکه های اجتماعی سبب کاهش زمان ارتباط با مشتری می شوند و استفاده از شبکه های اجتماعی سبب کاهش میزان منابع سرمایه گذاری شده برای تبلیغات برند می شوند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    احمدی، اکرم. (1397). نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/899292/fa

    Vancouver: کپی

    احمدی اکرم. نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899292/fa

    IEEE: کپی

    اکرم احمدی، “نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899292/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button