APA:
کپیاحمدی، اکرم. (1397). نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران). همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. SID. https://sid.ir/paper/899292/fa
Vancouver:
کپیاحمدی اکرم. نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران). 1397. Available from: https://sid.ir/paper/899292/fa
IEEE:
کپیاکرم احمدی، “نقش رسانه های اجتماعی در وفاداری برند در محصولات آرایشی ( مطالعه موردی: منطقه 2 تهران)،” presented at the همایش ملی پژوهش های مدیریت و علوم انسانی در ایران. 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/899292/fa