مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

168
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

82
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

رابطه بین جهت گیری برند و ساختار رفتار برندینگ کارکنان با نقش واسط ساز و کار برندینگ داخلی و ارتباطات بین عملکردی (مورد مطالعه: مجتمع کارخانجات سینتاش چوب اردبیل)

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف از تحقیق حاضر بررسی جهت گیری برند و ساختار رفتار برندینگ کارکنان با نقش میانجی ساز و کار برندینگ داخلی و تعدیل گری ارتباطات بین عملکردی در مجتمع کارخانجات سینتاش چوب اردبیل می باشد. پژوهش حاضر از نظر هدف کاربردی و از نظر روش تحقیق توصیفی, پیمایشی و از نوع همبستگی محسوب می گردد. جامعه آماری تحقیق شاغلین کارخانجات سینتاش چوب اردبیل در سال1397 به تعداد 220نفر می باشند و روش نمونه گیری تصادفی ساده است. حجم نمونه بر اساس فرمول جدول مورگان 136 نفر می باشد. روش جمع آوری داده ها نیز میدانی و کتابخانه ای و ابزار آن پرسشنامه های استاندارد و محقق ساخته می باشد. ضریب آلفای کرونباخ بالای 0. 7 پرسشنامه های حاکی از پایایی مناسب این پرسشنامه می باشد و روایی پرسشنامه ها توسط اساتید مورد تأیید قرار گرفته است. جهت تجزیه و تحلیل داده ها بر حسب فرضیه های این پژوهش, از روش معادلات ساختاری نرم افزار pls استفاده شده است. نتایج حاصل از پژوهش, نشان می دهد مدل به کار گرفته شده, از لحاظ بارعاملی و اعداد معنی داری مورد تأیید است و تمام فرضیه ها جز فرضیه چهارم تایید شد.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فرهادی محلی، علی، رستمی، محمد، منچری، فریدون، و اسلامی، الهام. (1399). رابطه بین جهت گیری برند و ساختار رفتار برندینگ کارکنان با نقش واسط ساز و کار برندینگ داخلی و ارتباطات بین عملکردی (مورد مطالعه: مجتمع کارخانجات سینتاش چوب اردبیل). کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری. SID. https://sid.ir/paper/900461/fa

    Vancouver: کپی

    فرهادی محلی علی، رستمی محمد، منچری فریدون، اسلامی الهام. رابطه بین جهت گیری برند و ساختار رفتار برندینگ کارکنان با نقش واسط ساز و کار برندینگ داخلی و ارتباطات بین عملکردی (مورد مطالعه: مجتمع کارخانجات سینتاش چوب اردبیل). 1399. Available from: https://sid.ir/paper/900461/fa

    IEEE: کپی

    علی فرهادی محلی، محمد رستمی، فریدون منچری، و الهام اسلامی، “رابطه بین جهت گیری برند و ساختار رفتار برندینگ کارکنان با نقش واسط ساز و کار برندینگ داخلی و ارتباطات بین عملکردی (مورد مطالعه: مجتمع کارخانجات سینتاش چوب اردبیل)،” presented at the کنفرانس ملی مدیریت و صنعت گردشگری. 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900461/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button