APA:
کپیتنباکوفروش ها، ایمان، و درگاهی، محمدجواد. (1400). عوامل موثر بر ارتقای برندسازی در گردشگری ایران (نمونه موردی استان قزوین). کنفرانس ملی شهرسازی، معماری، عمران و محیط زیست. SID. https://sid.ir/paper/900682/fa
Vancouver:
کپیتنباکوفروش ها ایمان، درگاهی محمدجواد. عوامل موثر بر ارتقای برندسازی در گردشگری ایران (نمونه موردی استان قزوین). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900682/fa
IEEE:
کپیایمان تنباکوفروش ها، و محمدجواد درگاهی، “عوامل موثر بر ارتقای برندسازی در گردشگری ایران (نمونه موردی استان قزوین)،” presented at the کنفرانس ملی شهرسازی، معماری، عمران و محیط زیست. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900682/fa