APA:
کپیصباغی نیا، عطیه، و ایزدی، بهرام. (1400). بخش بندی بازارهای الکترونیکی بر اساس داده های حاصل از رفتار مشتری با استفاده از مدل RFM (مطالعه موردی: شرکت ایران گیت). کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری . SID. https://sid.ir/paper/900763/fa
Vancouver:
کپیصباغی نیا عطیه، ایزدی بهرام. بخش بندی بازارهای الکترونیکی بر اساس داده های حاصل از رفتار مشتری با استفاده از مدل RFM (مطالعه موردی: شرکت ایران گیت). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900763/fa
IEEE:
کپیعطیه صباغی نیا، و بهرام ایزدی، “بخش بندی بازارهای الکترونیکی بر اساس داده های حاصل از رفتار مشتری با استفاده از مدل RFM (مطالعه موردی: شرکت ایران گیت)،” presented at the کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری . 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900763/fa