APA:
کپیعارفی، امین، و رضازاده مقدم، ابوالفضل. (1400). بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی و اعتماد مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی مشارکت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه های عمر استان قم). کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری . SID. https://sid.ir/paper/900789/fa
Vancouver:
کپیعارفی امین، رضازاده مقدم ابوالفضل. بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی و اعتماد مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی مشارکت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه های عمر استان قم). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/900789/fa
IEEE:
کپیامین عارفی، و ابوالفضل رضازاده مقدم، “بررسی تاثیر بازاریابی شبکه های اجتماعی و اعتماد مشتری بر قصد خرید با نقش میانجی مشارکت مشتری (مورد مطالعه: نمایندگی های بیمه های عمر استان قم)،” presented at the کنفرانس بین المللی چالش ها و راهکارهای نوین در مهندسی صنایع و مدیریت و حسابداری . 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/900789/fa