APA:
کپیمشهدی تفرشی، محمدرضا، و گودرزی، هوشنگ. (1400). تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکت در دوران همه گیری بیماری کرونا بر ترجیح برند با نقش میانجی نگرش و ارتباط شخصی با برند (مورد مطالعه شرکت های خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی). کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری. SID. https://sid.ir/paper/902271/fa
Vancouver:
کپیمشهدی تفرشی محمدرضا، گودرزی هوشنگ. تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکت در دوران همه گیری بیماری کرونا بر ترجیح برند با نقش میانجی نگرش و ارتباط شخصی با برند (مورد مطالعه شرکت های خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی). 1400. Available from: https://sid.ir/paper/902271/fa
IEEE:
کپیمحمدرضا مشهدی تفرشی، و هوشنگ گودرزی، “تاثیر مسئولیت اجتماعی ادراک شده شرکت در دوران همه گیری بیماری کرونا بر ترجیح برند با نقش میانجی نگرش و ارتباط شخصی با برند (مورد مطالعه شرکت های خدمات تاکسی اینترنتی اسنپ و تپسی)،” presented at the کنفرانس بین المللی جهش علوم مدیریت، اقتصاد و حسابداری. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902271/fa