مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

360
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

173
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

مروری بر تاثیر رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    خاکی، زهرا، و پارسامنش، نیلوفر. (1400). مروری بر تاثیر رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی. کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی. SID. https://sid.ir/paper/902299/fa

    Vancouver: کپی

    خاکی زهرا، پارسامنش نیلوفر. مروری بر تاثیر رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/902299/fa

    IEEE: کپی

    زهرا خاکی، و نیلوفر پارسامنش، “مروری بر تاثیر رویکرد سازنده گرایی بر یادگیری ریاضی دانش آموزان ابتدایی،” presented at the کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902299/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button