APA:
کپیحبیبی، علی. (1400). تاثیر بازاریابی ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان ورزشی. کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی. SID. https://sid.ir/paper/902358/fa
Vancouver:
کپیحبیبی علی. تاثیر بازاریابی ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان ورزشی. 1400. Available from: https://sid.ir/paper/902358/fa
IEEE:
کپیعلی حبیبی، “تاثیر بازاریابی ویروسی شبکه اجتماعی و رسانه بر تمایل خرید مصرف کنندگان ورزشی،” presented at the کنفرانس بین المللی علوم تربیتی، روانشناسی، علوم ورزشی و تربیت بدنی. 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/902358/fa