APA:
کپیابراهیم زاده، رضا، حقیقت، شراره، و همتی، علی. (1397). ارائه مدلی به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات شهری با رویکرد مالی اقتصادی. مدیریت شهری، 17(51 )، 345-356. SID. https://sid.ir/paper/92046/fa
Vancouver:
کپیابراهیم زاده رضا، حقیقت شراره، همتی علی. ارائه مدلی به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات شهری با رویکرد مالی اقتصادی. مدیریت شهری[Internet]. 1397؛17(51 ):345-356. Available from: https://sid.ir/paper/92046/fa
IEEE:
کپیرضا ابراهیم زاده، شراره حقیقت، و علی همتی، “ارائه مدلی به منظور ارزیابی اثربخشی تبلیغات شهری با رویکرد مالی اقتصادی،” مدیریت شهری، vol. 17، no. 51 ، pp. 345–356، 1397، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/92046/fa