APA:
کپیحیدرزاده، کامبیز، بهبودی، مهدی، قدسی خواه، آتنه، منصفی، میترا، و منشی، علی. (1390). تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده. مدیریت بازاریابی، 6(13)، 19-40. SID. https://sid.ir/paper/218846/fa
Vancouver:
کپیحیدرزاده کامبیز، بهبودی مهدی، قدسی خواه آتنه، منصفی میترا، منشی علی. تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده. مدیریت بازاریابی[Internet]. 1390؛6(13):19-40. Available from: https://sid.ir/paper/218846/fa
IEEE:
کپیکامبیز حیدرزاده، مهدی بهبودی، آتنه قدسی خواه، میترا منصفی، و علی منشی، “تبلیغ ناملموس برند و تاثیر آن بر انتخاب مصرف کننده،” مدیریت بازاریابی، vol. 6، no. 13، pp. 19–40، 1390، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/218846/fa