Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

3,021
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

2,742
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر

صفحات

 صفحه شروع 267 | صفحه پایان 292

چکیده

 لطفا برای مشاهده چکیده به متن کامل (PDF) مراجعه فرمایید.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مفتخری قویدل، فریبا سادات، جلالی چیمه، زینت سادات، و دودانگی، علیرضا. (1394). بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری، 14(41)، 267-292. SID. https://sid.ir/paper/92121/fa

    Vancouver: کپی

    مفتخری قویدل فریبا سادات، جلالی چیمه زینت سادات، دودانگی علیرضا. بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری[Internet]. 1394؛14(41):267-292. Available from: https://sid.ir/paper/92121/fa

    IEEE: کپی

    فریبا سادات مفتخری قویدل، زینت سادات جلالی چیمه، و علیرضا دودانگی، “بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر،” مدیریت شهری، vol. 14، no. 41، pp. 267–292، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/92121/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی

  • ثبت نشده است.





  • بازگشت به بالا