APA:
کپیمفتخری قویدل، فریبا سادات، جلالی چیمه، زینت سادات، و دودانگی، علیرضا. (1394). بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری، 14(41)، 267-292. SID. https://sid.ir/paper/92121/fa
Vancouver:
کپیمفتخری قویدل فریبا سادات، جلالی چیمه زینت سادات، دودانگی علیرضا. بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر. مدیریت شهری[Internet]. 1394؛14(41):267-292. Available from: https://sid.ir/paper/92121/fa
IEEE:
کپیفریبا سادات مفتخری قویدل، زینت سادات جلالی چیمه، و علیرضا دودانگی، “بررسی رویکرد علوم شناختی طراحی معماری بر میزان یادگیری و خلاقیت آفرینی در فضاهای آموزشی ابتدایی شهر،” مدیریت شهری، vol. 14، no. 41، pp. 267–292، 1394، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/92121/fa