APA:
کپیزارع، مرجان، و براتعلی، مریم. (1400). تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور (B. B. L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. پژوهش در آموزش علوم ابتدایی، 3(5 )، 19-28. SID. https://sid.ir/paper/951027/fa
Vancouver:
کپیزارع مرجان، براتعلی مریم. تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور (B. B. L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. پژوهش در آموزش علوم ابتدایی[Internet]. 1400؛3(5 ):19-28. Available from: https://sid.ir/paper/951027/fa
IEEE:
کپیمرجان زارع، و مریم براتعلی، “تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور (B. B. L) بر یادگیری درس ریاضی و علوم دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان،” پژوهش در آموزش علوم ابتدایی، vol. 3، no. 5 ، pp. 19–28، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/951027/fa