APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، دانش پرور، میترا، ناصحی فر، وحید، و خاشعی، وحید. (1399). نقش آفرینی عوامل سازمانی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، 12(45-46 )، 1-20. SID. https://sid.ir/paper/952305/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، دانش پرور میترا، ناصحی فر وحید، خاشعی وحید. نقش آفرینی عوامل سازمانی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی. فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران[Internet]. 1399؛12(45-46 ):1-20. Available from: https://sid.ir/paper/952305/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، میترا دانش پرور، وحید ناصحی فر، و وحید خاشعی، “نقش آفرینی عوامل سازمانی بر رفتار خرید مصرف کننده در شبکه های اجتماعی،” فناوری اطلاعات و ارتباطات ایران، vol. 12، no. 45-46 ، pp. 1–20، 1399، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/952305/fa