APA:
کپیشکرابی، نیلوفر، و محمودی بختیاری، بهروز. (1400). بررسی مفهوم «نگاه خیره لاکانی» در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر، 13(2 (پیاپی 31) )، 34-46. SID. https://sid.ir/paper/962459/fa
Vancouver:
کپیشکرابی نیلوفر، محمودی بختیاری بهروز. بررسی مفهوم «نگاه خیره لاکانی» در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه. جلوه هنر[Internet]. 1400؛13(2 (پیاپی 31) ):34-46. Available from: https://sid.ir/paper/962459/fa
IEEE:
کپینیلوفر شکرابی، و بهروز محمودی بختیاری، “بررسی مفهوم «نگاه خیره لاکانی» در تیزرهای تبلیغاتی و اثر آن بر مخاطب به مثابه سوژه،” جلوه هنر، vol. 13، no. 2 (پیاپی 31) ، pp. 34–46، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/962459/fa