APA:
کپیوزیری گهر، حمیدرضا، عبدالحسینی، رضا، و محمودیان، مهدیه. (1400). بررسی تاثیر کیفیت ادراکی برند بر وفاداری مشتری, با توجه به نقش میانجی تاثیر ذهنی مشتریان از برند(مطالعه موردی آژانس مسافرتی زاگرس). شباک، 7(2 (پیاپی 59) )، 171-187. SID. https://sid.ir/paper/967056/fa
Vancouver:
کپیوزیری گهر حمیدرضا، عبدالحسینی رضا، محمودیان مهدیه. بررسی تاثیر کیفیت ادراکی برند بر وفاداری مشتری, با توجه به نقش میانجی تاثیر ذهنی مشتریان از برند(مطالعه موردی آژانس مسافرتی زاگرس). شباک[Internet]. 1400؛7(2 (پیاپی 59) ):171-187. Available from: https://sid.ir/paper/967056/fa
IEEE:
کپیحمیدرضا وزیری گهر، رضا عبدالحسینی، و مهدیه محمودیان، “بررسی تاثیر کیفیت ادراکی برند بر وفاداری مشتری, با توجه به نقش میانجی تاثیر ذهنی مشتریان از برند(مطالعه موردی آژانس مسافرتی زاگرس)،” شباک، vol. 7، no. 2 (پیاپی 59) ، pp. 171–187، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/967056/fa