APA:
کپیصادقی دولت آبادی، امیرحسین، و سپهری، مهران. (1398). طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی). مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 35-1(2/1 )، 153-165. SID. https://sid.ir/paper/992545/fa
Vancouver:
کپیصادقی دولت آبادی امیرحسین، سپهری مهران. طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی). مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1398؛35-1(2/1 ):153-165. Available from: https://sid.ir/paper/992545/fa
IEEE:
کپیامیرحسین صادقی دولت آبادی، و مهران سپهری، “طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی)،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 35-1، no. 2/1 ، pp. 153–165، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992545/fa