مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

93
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

64
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی)

صفحات

 صفحه شروع 153 | صفحه پایان 165

چکیده

 هدف و نوآوری این پژوهش, در گسترش نظریه ی تبیین مدل تلفیقی با استفاده از عوامل موثر مستند در مهم ترین و پرارجاع ترین تحقیقات در رضایت و وفاداری مشتریان و در تایید نظریه ی سنجش اعتبار مدل در یک مورد خاص است. گروه تمرکز خبرگان با رویکرد استدلالی عوامل مدل تلفیقی را انتخاب کرد. ضمن بررسی تمام عوامل, مطالعه نشان داد که 9 عامل ارزش ویژه ی نشان تجاری, کیفیت محصول, کیفیت خدمات, بهبود خدمات, ارزش ادراک شده, رضایت کارمندان, برقراری روابط موثر با مشتریان, محیط فیزیکی و شبکه ی توزیع در بیشتر پژوهش ها مدنظر قرار گرفته اند. برای ارزیابی اولیه و سنجش میزان پایایی و روایی مدل, تعدادی از عوامل متناسب با موردکاوی انتخاب و آزمون شدند. نتایج آزمون نشان می دهد که اولا مدل پیشنهادی دارای روایی و پایایی مطلوبی در این موردکاوی است و دوم اینکه بیش از 74٪,تغییرات رضایت مشتریان و بیش از 87٪,تغییرات وفاداری مشتریان توسط عوامل پیشنهادی مدل تلفیقی قابل پیش بینی است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    صادقی دولت آبادی، امیرحسین، و سپهری، مهران. (1398). طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی). مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، 35-1(2/1 )، 153-165. SID. https://sid.ir/paper/992545/fa

    Vancouver: کپی

    صادقی دولت آبادی امیرحسین، سپهری مهران. طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی). مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)[Internet]. 1398؛35-1(2/1 ):153-165. Available from: https://sid.ir/paper/992545/fa

    IEEE: کپی

    امیرحسین صادقی دولت آبادی، و مهران سپهری، “طراحی مدل تلفیقی عوامل موثر بر رضایت مشتریان موردکاوی: خدمات مشتریان گروه صنعتی ایران خودرو (یادداشت فنی)،” مهندسی صنایع و مدیریت (شریف ویژه علوم مهندسی)، vol. 35-1، no. 2/1 ، pp. 153–165، 1398، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/992545/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button