Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات همایش/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسنده: 

غفاری لیلی

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1402
  • دوره: 

    6
تعامل: 
  • بازدید: 

    153
  • دانلود: 

    73
چکیده: 

موضوع مدیریت برای بهبود کیفیت در آموزش و پرورش هم اکنون به یک موضوع علمی مهم تبدیل شده که مورد علاقه دست اندرکاران قرار گرفته است.، در هر حال این موضوع نیاز به بررسی و تحقیق دارد ونیازمند برداشت جدیدی از هدایت و رهبری است تا بتواند خواسته های مدیران، معلمان، دانش آموزان و والدین آن ها و مراکز آموزشی را در هزاره جدید برآورده کند. مدارس ما برای تأمین نیازهای مشروع و قانونی مشتریان خود چه می کنند؟ مدارس ما برای تحقق اهداف نظام تعلیم و تربیت کشور از چه راهبردها و روش هایی بهره می گیرند؟ اثربخشی روش ها به چه میزان است؟ مدارس ما تا چه اندازه هدف های آموزش و پرورش را می شناسند و با مشتریان خود تا چه اندازه بر سر هدف ها توافق جدی و اصولی دارند؟ ، در آموزش مدیران اجرای کدام روش ها را مورد توجه قرارداده ایم؟ کدام مهارت ها برای ما مهم و در اولویت هستند؟ آیا علی رغم تغییرات عمده و، چشمگیر که در عصراطلاعات بویژه در حوزه مدیریت و به طور، اخص در زمینه مدیریت آموزشی بوجود آمده زمان بازنگری در برنامه های آموزشی تربیت مدیران، نرسیده است؟ آیا باید باز هم بر بکارگیری روش هایی که تاریخ مصرف آنها گذشته است اصرار ورزیم؟ آینده از آن جوامعی است که نظام تعلیم و تربیتی پویا و خلاق برای خود تدارک کنند تا بتوانند جوانان را برای زندگی کردن، خوب زندگی کردن، یادگرفتن و آماده شدن برای ایفای نقش در آینده ای که متعلق به خود و فرزندان آنهاست، آماده کنند. آینده کودکان و جوانان پر از تغییر است، آنها را باید برای آینده ای پر از تغییر و تحول آماده کنیم. آنها باید تغییر را بشناسند، به تغییر فکر کنند، اهل تغییرو تحول بوده وعامل به تغییر باشند نه در مقابل تغییرات مقاومت های بی جا نشان دهند.، بر این اساس، آموزش و پرورش باید خود اهل تغییر و عامل به آن باشد پس چه باید کرد؟ برای اینکه مدرسه به تولید بیندیشد و اهل تولید باشد، چه مهارت هایی، چه دانشی و چه نگرشی باید کسب کند؟ چگونه می توانیم انگیزه تعهد و دانش خلاقیت را در مدرسه رشد دهیم؟ آیا روش های معمول و متعارف، در فرهنگ مدیریت مدرسه و مدرسه داری همواره توانسته است سطح دانش، مهات وانگیزه و تعهد کوتاه و درازمدت و بالاخره خلاقیت را ایجاد کند و بالا نگه دارد؟ در این مقاله به مدیریت حرفه ای در جهت بهبود کیفیت در آموزش و پرورش وآمادگی بیشتر برای برداشتن گام های مؤثر و اساسی در فرآیند کیفیت بخشی نظام تعلیم و تربیت برداشته خواهد شد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 153

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 73
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1402
  • دوره: 

    6
تعامل: 
  • بازدید: 

    114
  • دانلود: 

    59
چکیده: 

رقابت شدید در حوزه خدمات بانکداری موجب شده است بانک ها منابع و توانشان را از محصول گرایی یا خدمت محوری، بیشتر به سوی خدمات کیفی و کنترل کیفیت و توانایی مشتری محور تبدیل کنند، در این راستا رضایت و خشنودی مشتریان از خدمات بانکی با ارائه و اجرای کارهای کنترل کیفیت اولویت و اهمیت یافته است. به این منظور کلیه شعب بانک ملی در شهر تهران به عنوان جامعه آماری، لحاظ و مورد مطالعه قرار گرفته اند. به لحاظ روش شناسی پژوهش از نوع توصیفی پیمایشی-همبستگی بوده و مبتنی بر روش های توصیفی-همبستگی و همچنین اکتشافی-زمینه یابی است. محقق با استفاده از نمونه گیری تصادفی 190 نفر از کارشناسان و کارکنان را مورد بررسی قرار داد و داده های مورد نیاز را از طریق نظرات آن ها که از طریق پرسشنامه ای که بدین منظور طراحی شده بود، جویا شد. به منظور بررسی پایایی پرسشنامه تحقیق از روش آلفای کرونباخ و برای بررسی روایی پرسشنامه، از تحلیل عاملی تاییدی استفاده شد. نتایج نشان داد که پرسشنامه تحقیق از روایی و پایایی مناسبی برخوردار است و اعتبار محتوای عوامل احصاء شده با نظر خبرگان تایید شد و مشخص شد رابطه معنا داری بین مدیریت کیفیت جامع، با نوآوری فرآیند، نوآوری محصول و نوآوری اجرایی وجود دارد. در نهایت برای بررسی فرضیه های تحقیق از تحلیل ماتریس کوواریانس استفاده شد. نتایج نشان داد که مدیریت کیفیت جامع تاثیر مثبتی بر نوآوری سازمانی دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 114

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 59
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button