Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مشخصات همایش/اطلاعات دوره

نتایج جستجو

2558

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

27

انتقال به صفحه

آرشیو

سال

دوره

مشاهده شمارگان

مرکز اطلاعات علمی SID1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    2
تعامل: 
  • بازدید: 

    1692
  • دانلود: 

    1346
چکیده: 

امروزه تضمین توسعه ی پایدار هر کشور منوط به حفظ و استفاده ی بهینه از منابع محدود و غیر قابل جایگزین در آن کشور است و اقدامات گوناگونی برای مواجهه با این مسئله توسط دولت ها انجام گرفته است که از جمله ی آن ها استفاده از مواد خام سازگار با محیط زیست در مراکز تولیدی و صنعتی، کاهش استفاده از منابع انرژی فسیلی و نفتی و استفاده مجدد ضایعات می باشد. تسریع قوانین و مقررات دولتی جهت اخذ استانداردهای زیست محیطی و تقاضای روبه رشد مصرف کنندگان برای عرضه ی محصولات سبز به زنجیره تأمین که تمام فعالیت های مرتبط با جریان کالا از مرحله ی ماده ی خام تا تحویل کالا را در بر میگیرد، موجب ظهور مفهوم جدید «مدیریت زنجیره تأمین سبز» در سال های اخیر شده است که در برگیرنده ی مراحل چرخه ی عمر محصول از طراحی تا بازیافت است. بنابراین مدیریت زنجیره تأمین سبز، یکپارچه کننده مدیریت زنجیره تأمین با الزامات زیست محیطی در تمام مراحل طراحی ، انتخاب و تامین مواد اولیه، تولید و ساخت، توزیع و انتقال، تحویل و بالاخره پس از مصرف، بازیافت و مصرف مجدد به منظور بیشینه کردن میزان بهره وری مصرف انرژی و منابع همراه با بهبود عملکرد است.این پژوهش از نوع مقالات مروری میباشد و از مطالعه کتب و دیگر مقالات (کتابخانه ای) به دست آمده است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1692

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 1346
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    2
تعامل: 
  • بازدید: 

    1730
  • دانلود: 

    741
چکیده: 

هدف پژوهش حاضر بررسی بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن در سال 1395 می باشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف از نوع کاربردی و بر اساس ماهیت، از نوع توصیفی و همبستگی می باشد. جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز، برای نگارش ادبیات تحقیق از بررسی کتابخانه ای و برای جمع آوری داده ها در خصوص سوال های تحقیق از روش میدانی و با استفاده از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه رضایت شغلی  (JDI), چک لیست ارزیابی و تحلیل عملکرد سازمان  و پرسشنامه رضایت مشتری بود. پرسشنامه رضایت شغلی بین 100 نفر از کارمندان, پرسشنامه رضایت مشتری بین 50 نفر از مراجعان و چک لیست عملکرد سازمان توسط پژوهشگر تکمیل شد. داده های پژوهش پس از گردآوری با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی با رعایت پیش فرض ها و آزمون های معناداری از طریق SPSS تجزیه و تحلیل شد. یافته های به دست آمده از پژوهش نشان داد 47.0 درصد از واریانس رضایت شغلی از طریق مولفه رضایت مشتری تبیین و توجیه شده است و 68.3 درصد از واریانس رضایت مشتری از طریق متغیر عملکرد سازمانی تبیین و توجیه شده است و 57.3 درصد از واریانس رضایت شغلی از طریق مولفه عملکرد سازمانی تبیین و  توجیه شده است (سطح معناداری ملاک بود.)P≤0.05 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1730

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 741
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    2
تعامل: 
  • بازدید: 

    1414
  • دانلود: 

    2534
چکیده: 

در دنیای پیچیده و متغیر امروزی که رقابت بسیار زیادی بین جوامع مختلف در راستای دستیابی به جدیدترین فن آوری ها، با صرفه ترین منابع و مجرب ترین نیروهای انسانی وجود دارد، منابع انسانی و بالاخص افراد خلاق، نوآور، کارآفرین و صاحبان اندیشه های نو به مثابه با ارزش ترین سرمایه های سازمانی هستند. ساختارهای سازمانی جدید رو به تغییر نهاده و سازمانها و منابع انسانی شان تحت تاثیر تهدیدهای مختلفی قرار گرفته اند که از آن جمله می توان به پدیده "فرسودگی شغلی" و بالتبع آن "سکوت سازمانی" اشاره نمود. اگر بر دهان کارکنان مهر سکوت زده شود، موتور مولد دانش سازمانی از کار خواهد ایستاد. وقتی نیروی انسانی به عنوان مهم ترین سرمایه سازمانی احساس فرسودگی شغلی نموده و سکوت نماید ، مدیریت خطر بزرگی را باید احساس کند.  در این مقاله ضمن شناسایی مفهوم فرسودگی شغلی ، سکوت سازمانی و دلایل مختلف آن، به شناسایی ابعاد و مولفه های آن و تاثیر نگرش های شغلی بر آن پرداخته می شود.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1414

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 2534
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button