مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله همایش

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

1,730
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

741
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی رابطه بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 هدف پژوهش حاضر بررسی بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن در سال 1395 می باشد. پژوهش حاضر با توجه به هدف از نوع کاربردی و بر اساس ماهیت, از نوع توصیفی و همبستگی می باشد. جهت جمع آوری اطلاعات مورد نیاز, برای نگارش ادبیات تحقیق از بررسی کتابخانه ای و برای جمع آوری داده ها در خصوص سوال های تحقیق از روش میدانی و با استفاده از پرسشنامه های استاندارد استفاده شده است. ابزار پژوهش شامل پرسشنامه رضایت شغلی  (JDI), چک لیست ارزیابی و تحلیل عملکرد سازمان  و پرسشنامه رضایت مشتری بود. پرسشنامه رضایت شغلی بین 100 نفر از کارمندان, پرسشنامه رضایت مشتری بین 50 نفر از مراجعان و چک لیست عملکرد سازمان توسط پژوهشگر تکمیل شد. داده های پژوهش پس از گردآوری با استفاده از آزمون همبستگی پیرسون و رگرسیون خطی با رعایت پیش فرض ها و آزمون های معناداری از طریق SPSS تجزیه و تحلیل شد. یافته های به دست آمده از پژوهش نشان داد 47.0 درصد از واریانس رضایت شغلی از طریق مولفه رضایت مشتری تبیین و توجیه شده است و 68.3 درصد از واریانس رضایت مشتری از طریق متغیر عملکرد سازمانی تبیین و توجیه شده است و 57.3 درصد از واریانس رضایت شغلی از طریق مولفه عملکرد سازمانی تبیین و  توجیه شده است (سطح معناداری ملاک بود.)P≤0.05 

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    قاآنی، میثم، و قربانحسینی، مسعود. (1395). بررسی رابطه بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن. کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. SID. https://sid.ir/paper/874018/fa

    Vancouver: کپی

    قاآنی میثم، قربانحسینی مسعود. بررسی رابطه بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن. 1395. Available from: https://sid.ir/paper/874018/fa

    IEEE: کپی

    میثم قاآنی، و مسعود قربانحسینی، “بررسی رابطه بین رضایت مشتری با رضایت شغلی کارمندان و عملکرد سازمانی در شرکت بهمن،” presented at the کنفرانس ملی اقیانوس مدیریت. 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/874018/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button