نتایج جستجو

54485

نتیجه یافت شد

مرتبط ترین ها

اعمال فیلتر

به روزترین ها

اعمال فیلتر

پربازدید ترین ها

اعمال فیلتر

پر دانلودترین‌ها

اعمال فیلتر

پر استنادترین‌ها

اعمال فیلتر

تعداد صفحات

5449

انتقال به صفحه



فیلترها/جستجو در نتایج    

فیلترها

سال

بانک‌ها




گروه تخصصی











متن کامل


مرکز اطلاعات علمی SID1
نویسندگان: 

محمدزاده ن.

نشریه: 

وب

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1384
  • دوره: 

    -
  • شماره: 

    66
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    397
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 397

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1400
  • دوره: 

    9
  • شماره: 

    36
  • صفحات: 

    113-156
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    165
  • دانلود: 

    530
چکیده: 

امروزه به لطف پیشرفت های روزافزون فناوری در صنعت بانکداری و تغییرات بوجود آمده در انتظارات مشتریان بانک ها به خصوص تمایل به حذف مراجعات غیرضروری حضوری و نیاز به دریافت خدمات 24 ساعته بانکی، درگاه های مجازی به ویژه وب سایت های بانکداری اینترنتی مورد استقبال قرار گرفته اند. به اعتقاد بسیاری از متخصصان موفقیت وب سایت ها با درجه کاربردپذیری آنها پیوند خورده و رابطه ای تنگاتنگ دارد، بنابراین سهولت استفاده می تواند به عنوان اهرمی قدرتمند برای جذب مشتریان به بانکی که وب سایتی کاربردپذیرتر داشته باشد، عمل نماید. در این پژوهش پس از مرور جامع ادبیات، با 41 نفر از خبرگان این حوزه مصاحبه و سپس به روش کیفی تحلیل تم، مدل جامع کاربردپذیری وب سایت بانکداری اینترنتی ارایه شد. در این مدل کاربردپذیری متاثر از دو گروه ابعاد خارجی و ابعاد داخلی می باشد که در صورت سازگاری با انتظارت کاربران، وب سایت کاربردپذیر ارزیابی شده و در نتیجه رضایت ایشان محقق می شود. با توجه به طیف گسترده مشتریان بانک ها توصیه می شود علاوه بر بخش بندی های سنتی، بخش بندی هوشمند کاربران هدف نیز برای ارتقای کاربردپذیری وب سایت های بانکداری اینترنتی صورت پذیرد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 165

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 530 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1395
  • دوره: 

    6
  • شماره: 

    11
  • صفحات: 

    131-142
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1379
  • دانلود: 

    805
چکیده: 

با گسترش ارتباطات الکترونیکی و اینترنتی، نیاز به طراحی وب سایت برای دانشگاه ها بیشتر شده و جذب کاربران به این وب سایت ها و اطلاع رسانی از این طریق، از اهداف اولیه این مراکز گردیده است. در این راستا، طراحی بصری این وب سایت ها حائز اهمیت است و شناسایی معیارهای طراحی، به بهبود آنها کمک شایانی می کند.بررسی اشکالات بصری وب سایت های دانشگاه های ایران در مقایسه با ویژگی های بصری مشترک میان وب سایت های موفق دانشگاه های جهان و یافتن شباهت ها و تفاوت های میان عناصر بصری این دو گروه، پرسش ها و اهداف اصلی این پژوهش هستند. برای تحقق این اهداف، با روش تحقیق تطبیقی- توصیفی و استفاده از روش های کیفی و کمی شبه آماری در تولید و تحلیل داده ها، از دو جامعه وب سایت های دانشگاه های جهان و ایران، نمونه هایی بر اساس رتبه علمی دانشگاه و رتبه وب سایت آنها انتخاب شد. در هر جامعه، 53 وب سایت از دانشگاه های مختلف از نظر گروه آموزشی و محل دانشگاه، در نظر گرفته شد و ویژگی های عناصر بصری آنها مانند نوشته ها، رنگ ها، عکس ها، تصاویر متحرک و... به وسیله یک چک لیست محقق ساخته با گزینه های از پیش تعیین شده، به طور جداگانه مورد آزمون قرار گرفت. سپس به کمک آزمون آماری کای دو مورد تحلیل آماری قرار گرفت.بر اساس نتایج این بررسی، وب سایت های دانشگاه های ایران و جهان، در ویژگی هایی مانند انتخاب رنگ، عدم استفاده از بافت در زمینه، روش متمایز کردن لینک ها، تعداد و تنوع اندازه عکس ها و تقسیم بندی سه یا چهارستونی صفحه اصلی به صورتی هم سان عمل می کنند. تفاوت عملکرد وب سایت های دانشگاه های جهان و ایران بیشتر در موارد مربوط به تایپ و نوشته ها مانند استفاده از خط دور برای تیترها، تنوع زیاد نوع تایپ فیس ها، تنوع کم در اندازه نوشته ها، فاصله کم بین خطوط متن در وب سایت های ایرانی است. همچنین وب سایت های ایرانی، علاوه بر نمایش اسلاید، از تصاویر متحرک هم استفاده می کنند و معمولا سایر صفحات وب سایت های آنها از نظر رنگ و ترکیب بندی با صفحه اصلی همآهنگی ندارند.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1379

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 805 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 1
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
همکاران: 

بهنام-رفیعی مهر

کارفرما: 

جهاد دانشگاهی

اطلاعات : 
  • تاریخ پایان: 

    فروردین 1385
تعامل: 
  • بازدید: 

    353
کلیدواژه: 
چکیده: 

هدف از این طرح طراحی و پیاده سازی یک سامانه الکترونیکی تحت وب به منظور کمک به دستیابی کانون جهادگران شریف به اهدف خود می باشد که عبارتند از: 1- ایجاد، حفظ و گسترش ارتباط هدفمند و مستمر بین اعضای جهاددانشگاهی 2- کوشش برای ارتقاء علمی، فنی و دانش مدیریتی اعضای کانون 3- بهره گیری از خطرات و تجربیات اعضای قدیمی و باسابقه جهاد در راستای تبیین برنامه های آتی جهاددانشگاهی و همچنین حل مشکلات 4- حفظ روحیه و فرهنگ جهادی در بین اعضای جدید و قدیمی جهاد شریف برخی از امکانات این وب سایت عبارتند از: 1- اخبار کانون 2- اخبار علمی 3- برنامه های آینده 4- تبادل نظر 5- گروه های مباحثه ای 6- کتابخانه کانون 7- نیازمندی ها 8- فوق برنامه و...

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 353

عنوان: 
همکاران: 

سعید-امینیان

کارفرما: 

جهاد دانشگاهی

مجری: 

واحد تهران

اطلاعات : 
  • تاریخ پایان: 

    اردیبهشت 1384
تعامل: 
  • بازدید: 

    456
کلیدواژه: 
چکیده: 

این جهاد با راه اندازی پایگاه اطلاع رسانی «شبکه جامع هنر و معماری ایران» سه هدف عمده را دنبال کرده است: الف) اطلاع رسانی ب) آموزش ج) اشتغال زایی با توجه به شرایط ویژه استفاده از اینترنت در ایران و در جهت توسعه ایجاد اشتغال در حوزه های هنر و معماری که ظرفیت های ویژه ای دارند، اولویت زمانی ایجاد این پایگاه اطلاع رسانی در این حوزه ها پیش بینی گردید، تا ضمن قرار گرفتن همکاران طرح در جریان اطلاعات و اخبار موجود در این حوزه، آغازی بر معرفی و فعالیت این سایت برای مخاطبین باشد، با ایجاد سطح قابل قبولی از اعتماد مخاطبین، ارائه آموزش های از راه دور و از طریق شبکه اولویت دوم این پایگاه بوده است. روابط و اعتماد پیش آمده در جهت انجام دو مرحله مذکور، می توانست موجب ایجاد مکان فعالیت در حوزه تجاری یا اشتغال زایی از طریق web باشد و در واقع فعالیت های پیش گفته هزینه ای برای فراهم آوردن فضای فعالیت در حوزه تجاری گردد. در مرحله اول پوشش خبری فعالیت های فرهنگی، هنری در سطح ایران و جهان و به روزرسانی دایره مقالات تخصصی در بخش های متنوع این حوزه به همراه معرفی فعالان و ایجاد بانک های اطلاعاتی در دستورکار طرح قرار دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 456

نشریه: 

تصویر سلامت

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    8
  • شماره: 

    1
  • صفحات: 

    50-56
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1175
  • دانلود: 

    817
چکیده: 

زمینه: نتایج این پژوهش تصویر روشنی از کیفیت وب سایت بیمارستان های خراسان رضوی، در چهار بعد محتوا، عملکرد، مدیریت و نحوه استفاده از وب سایت ارائه داده است. روش کار: پژوهش حاضر یک مطالعه پیمایشی است و حجم نمونه آن را 49 وب سایت بیمارستان استان خراسان رضوی، تشکیل می دهد. ابزار مورد استفاده در این پژوهش، چک لیستی شامل چهار معیار (محتوا، عملکرد، طراحی و مدیریت و نحوه استفاده از وب سایت) و 21 گزینه است که روایی و پایایی آن، در مطالعات پیشین به دست آمده است. داده های به دست آمده، با استفاده از آمار توصیفی مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت. یافته ها: یافته های پژوهش نشان داد، تنها 59 درصد از بیمارستان های استان خراسان رضوی، دارای وب سایت فعال بودند. اغلب وب سایت ها به ترتیب از وضعیت خیلی ضعیف (51 درصد)، متوسط (26.5 درصد) و ضعیف (16.3 درصد)، برخوردار بودند. در رابطه با معیار محتوا، عملکرد، مدیریت و نحوه استفاده از وب سایت و طراحی، یافته ها نشان داد وب سایت های مورد بررسی، در وضعیت نامطلوب قرار داشتند. از بین 16 وب سایت با کیفیت انتخاب شده نیز، تنها سه وب سایت بیمارستان سینای مشهد، جواد الائمه مشهد و رضوی، در وضعیت خوب قرار داشتند و بقیه وب سایت ها از وضعیت نامطلوب برخوردار بودند.نتیجه گیری: نتایج پژوهش بیانگر آن است، که هنوز اکثر وب سایت های بیمارستانی استانداردهای حداقلی طراحی را رعایت نمی کنند و نمی توانند ارتباط مناسبی با مخاطبان شان برقرار کنند. لذا یافته های این پژوهش می تواند در زمینه شناسایی و به کارگیری معیارهای کیفیت وب سایت های بیمارستانی، از بعد طراحی، محتوا، عملکرد، مدیریت و نحوه استفاده، در طراحی و توسعه وب سایت های بیمارستانی موثر باشد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1175

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 817 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources
نویسندگان: 

دولانی عباس

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1396
  • دوره: 

    20
  • شماره: 

    4 (پیاپی 80)
  • صفحات: 

    128-149
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1420
  • دانلود: 

    869
چکیده: 

هدف: هدف از پژوهش حاضر بررسی وضعیت تاثیر کیفیت طراحی وب سایت های بانک های ایران بر عملکرد مشتریان است که در این مقاله، منظور وفاداری و تبلیغات توصیه ای الکترونیکی بازدیدکنندگان خواهد بود.روش: روش پژوهش حاضر توصیفی و از نوع همبستگی است.جامعه آماری پژوهش مراجعان و مشتریان بانک های دولتی شهرستان ارومیه بودند که حداقل سابقه یک بار استفاده از سیستم بانکداری الکترونیکی تحت وب بانک ها را با حساب شخصی خود داشتند. با توجه به جدول مورگان و جامعه 3500 نفری مشتریان بانک ها که داری حساب شخصی برای کار با سامانه های تحت وب بانک ها بودند، نمونه 343 نفری به صورت نمونه گیری طبقه ای در دسترس انتخاب شد. ابزار اندازه گیری پرسش نامه بود. در نهایت با استفاده از مدل معادلات ساختاری و نرم افزار SPSS فرضیه ها بررسی شد.یافته ها: یافته ها نشان داد کیفیت طراحی وب سایت ها بر لذت بردن مشتریان از وب سایت ها، کیفیت درک شده اطلاعات اثر مستقیم و معناداری بر رضایت، اعتماد وفاداری و همچنین تبلیغات توصیه ای الکترونیکی، اثر غیرمستقیم و معناداری دارد.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1420

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 869 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

بابایی محمود

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1382
  • دوره: 

    2
  • شماره: 

    1
  • صفحات: 

    0-0
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    284
  • دانلود: 

    0
کلیدواژه: 
چکیده: 

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 284

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1391
  • دوره: 

    7
  • شماره: 

    15
  • صفحات: 

    15-39
تعامل: 
  • استنادات: 

    0
  • بازدید: 

    1235
  • دانلود: 

    819
چکیده: 

انتشار تبلیغ از مجرای اینترنت مقوله ای است که تجاری شدن وب اهمیت آن را دو چندان کرده است. وجود بیش از 65 میلیارد وب سایت در اینترنت باعث شده تا انتشار تبلیغ با اثربخشی بالا از این مجرا به آن راحتی که به نظر می رسد امکان پذیر نباشد. از این روی، این تحقیق به منظور پاسخ گویی به این پرسش شکل گرفت که؛ مناسب ترین وب سایت برای انتشار یک تبلیغ نمایشی در دنیای وب کدام است؟ در این مطالعه به دلیل این که مفهوم «وب سایت مناسب» (Right Website) و تبلیغ در حوزه وب یک مقوله نسبتا نوین در ایران است، از یک روش ترکیبی قیاسی - استقرایی استفاده شد. بدین شکل که، ابتدا یک تحلیل محتوا در مطالعات بین المللی صورت گرفت و از میان بیش از 90 مطالعه گذشته در حوزه تبلیغات و بازاریابی اینترنتی 5 مشخصه اساسی تاثیرگذار بر انتخاب وب سایت مناسب شناسایی شد. مشخصه های کلیدی شامل: کیفیت خدمات الکترونیکی، طراحی کاربرگرا، مدل کسب و کار الکترونیکی، تعامل، و نوع درگیری وب سایت شناسایی شد.سپس با توجه به مشخصه های استخراج شده مدل مفهومی انتخاب وب سایت مناسب طراحی شد. به منظور ارزیابی مدل یک پرسشنامه 5 گزینه ای لیکرت که هر کدام از مشخصه ها را در قالب یک فرضیه مطرح و تاثیرگذاری آن ها را بر انتخاب وب سایت مناسب جهت انتشار تبلیغ مورد پیمایش و آزمون قرار می داد، تدوین شد. با این که آزمون یک آزمون سخت گیرانه بود، تمامی فرضیه ها مورد تایید خبرگان قرار گرفتند. پس از تایید مدل مفهومی، یک روش شناسی اختصاصی جهت عملیاتی کردن مدل بر اساس دوری و نزدیکی از هدف فلسفه TOPSIS طراحی و با توجه به این مکانیزم، مدل انتخاب وب سایت مناسب ارائه شده است. در انتها یک مورد مطالعاتی جهت ارزیابی چگونگی کارکرد مدل انتخاب و نتایج نشان داد که مدل از قابلیت عملیاتی مناسبی برخوردار است.

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1235

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 819 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 0 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
نویسندگان: 

زاهدی شمس السادات

اطلاعات دوره: 
  • سال: 

    1390
  • دوره: 

    15
  • شماره: 

    2 (پیاپی 71)
  • صفحات: 

    71-84
تعامل: 
  • استنادات: 

    1
  • بازدید: 

    1712
  • دانلود: 

    750
چکیده: 

وب سایت ها مجموعه ساختار یافته ای از داده ها هستند که در قالب متن ها، تصاویر گرافیکی، عکس ها، ‏و فیلم ها نمایش داده می شوند و به صورت یک پایگاه داده ای چند رسانه ای، ابزار مناسبی را برای ‏معرفی سازمان ها به مخاطبان و علاقه مندان آنها تشکیل می دهند. دانشگاه ها نیز از این ابزار برای ‏معرفی خود و تعامل با دانشجویان، استادان، پژوهشگران و سایر علاقه مندان استفاده می کنند و ‏اطلاعات خود را از طریق وب سایت در اختیار کاربران قرار می دهند. صفحه اصلی هر وب سایت نقش ‏موثری در ایجاد تصویری مثبت از دانشگاه ایفا می کند.در این مقاله درباره ویژگی های یک وب سایت مناسب توضیح داده می شود. پس از اشاره به ‏رتبه بندی دانشگاه های جهان بر اساس مراجع رتبه بندی معتبر جهانی، ویژگی های عمده وب سایت های ‏برتر دانشگاه ها در سه قاره آمریکا، اروپا و آسیا معرفی می شوند و در پایان الگویی برای بهبود ‏کیفیت وب سایت های دانشگاه های کشورمان پیشنهاد می شود.‏

آمار یکساله:   مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید 1712

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesدانلود 750 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesاستناد 1 مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resourcesمرجع 0
litScript
telegram sharing button
whatsapp sharing button
linkedin sharing button
twitter sharing button
email sharing button
email sharing button
email sharing button
sharethis sharing button