مقدمه: هدف از این مطالعه بررسی نیازهای اطلاعاتی دانشجویان پزشکی است. انتظار داریم انجام چنین مطالعه ای روی کیفیت آموزش درمانگاهی، مشخص شدن نیازهای آموزشی دانشجویان و مدیریت بهتر بیماران توسط دانشجویان پزشکی که سبب کاهش اقامت و رضایت بیماران می شود، اثر می گذارد.روش بررسی: در این مطالعه از روش مشاهده و توزیع پرسشنامه استفاده شده است. داده ها از طریق روشهای آمار توصیفی، آزمون همبستگی دو متغیری و دو طرفه درسطح معنی دار یک درصد مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفت.یافته ها: آزمون همبستگی دو متغیری و دو طرفه بین نیازهای اطلاعاتی تشخیصی و درمانی رابطه معنی داری را نشان داد. (P=0.000, Coefficient=0.675). دانشجویان بیشترین نیاز اطلاعاتی خود را، اطلاع از نتایج آزمایشگاه (84.3 درصد) و نتایج رادیولوژی (74.3) و کمترین توجه را به اطلاع از انتقال اجساد (1.4 درصد) و هماهنگی با پزشکی قانونی (10 درصد) گزارش کردند.نتیجه گیری: میزان کمی از سوالات مطرح شده توسط دانشجویان به سوالات سازمانی و مدیریت درمان بیماران از قبیل رویه ها و مقررات بیمارستان و موارد هماهنگی ها مربوط می شد و جامعه آماری اهمیت زیادی به مسایل قانونی و حقوقی نمی دادند لذا توصیه می گردد در برنامه های آموزش بالینی طب اورژانس، درباره اهمیت سوالات سازمانی و مدیریتی و پیامدهای حقوقی که در طب اورژانس همواره وجود دارد، نکات ضروری به دانشجویان آموزش داده شود.