2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه فارسی
COMPARATIVE EVALUATION AND THE RELATIONSHIP BETWEEN QUALITY, SATISFACTION, AND REPURCHASE LOYALTY
OLSEN S.O.
JOURNAL OF THE ACADEMY OF MARKETING SCIENCE
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
بیشتر
بازدید 109
AN ATTITUDINAL MODEL OF TECHNOLOGY-BASED SELFSERVICE: MODERATING EFFECTS OF CONSUMER TRAITS AND SITUATIONAL FACTORS
DABHOLKAR P.A. | BAGOZZI R.P.
بازدید 134
THE EFFECT OF RELATIONAL CONSTRUCTS ON CUSTOMER REFERRALS AND NUMBER OF SERVICES PURCHASED FROM A MULTISERVICE PROVIDER: DOES AGE OF RELATIONSHIP MATTER?
VERHOEF PETER C. | PHILIP HANS FRANSES | JUNNY C. HOEKSTRA
بازدید 69