2558
نتیجه یافت شد
اعمال فیلتر
تعداد صفحات
انتقال به صفحه
آرشیو
سال
دوره(شماره)
مشاهده شمارگان
مقاله نشریه
دانلود
نسخه فارسی
THE ASYMMETRIC RELATIONSHIP BETWEEN ATTRIBUTE-LEVEL PERFORMANCE AND OVERALL CUSTOMER SATISFACTION: A RECONSIDERATION OF THE IMPORTANCE-PERFORMANCE ANALYSIS
MATZLER K. | BAILOM F. | HINTERHUBER H.H.
INDUSTRIAL MARKETING MANAGEMENT
سال:
دوره:
شماره:
صفحات:
استنادات:
بازدید:
دانلود:
بیشتر
بازدید 135
INVESTIGATING THE DECISION CRITERIA USED IN ELECTRONIC COMPONENTS PROCUREMENT
BHARADWAJ N.
بازدید 89
SUCCESSFUL BRANDING OF A COMMODITY PRODUCT: THE CASE OF RAEX LASER STEEL
QUISTON D.H.
بازدید 189
AN EVALUATION OF DIVERGENT PERSPECTIVES ON CUSTOMER RELATIONSHIP MANAGEMENT: TOWARDS A COMMON UNDERSTANDING OF AN EMERGING PHENOMENON
ZABLAH A.R. | BELLENGER D.N. | JOHNSTON W.J.
بازدید 337