مقدمه: یکی از رسالت های مهم آموزش پرستاری، سلامت عمومی دانشجویان است که با شیوع کووید 19 نظام آموزشی در تمامی سطوح با مشکلات متعددی روبرو شده است. مطالعه حاضر باهدف بررسی وضعیت سلامت عمومی دانشجویان پرستاری در آموزش مجازی حین پاندمی کرونا انجام شد. روش کار: در این مطالعه مقطعی، تعداد 220 نفر از دانشجویان پرستاری مقطع کارشناسی دانشگاه علوم پزشکی اردبیل به روش نمونه گیری تصادفی از نوع طبقه ای در زمستان سال 1400 وارد مطالعه شدند. داده ها با استفاده از پرسش نامه ای که شامل دو بخش مشخصات دموگرافیک دانشجو و پرسش نامه استاندارد سلامت عمومی گلدبرگ (GHQ-28) بود جمع آوری گردید برای تحلیل داده ها از نسخه 26 نرم افزار SPSS و آزمون های آمار توصیفی، ضریب همبستگی پیرسون، ANOVA و t-test استفاده شد. آزمون ها با درنظرگرفتن سطح اطمینان 95 درصد انجام شدند. یافته ها: میانگین نمره کل سلامت عمومی 7/11±, 1/20 به دست آمد که 77 نفر (35%) از دانشجویان مشکوک به اختلال در سلامت عمومی بودند و میانگین خرده آزمون های جسمانی01/3 ±,41/4، اضطراب 88/3 ±,28/5، عملکرد اجتماعی 36/3±, 90/6 و افسردگی 88/3 ±,55/3 به دست آمد. آزمون آماری، رابطه معنی داری بین سن و بعد جسمانی نشان داد (05/0