Archive
Year
Volume(Issue)
Issues
Journal Article
Download
انگلیسی Version
تجارت خارجی بازار محور، روابط بازرگانی بین الملل و عملکرد صادراتی (مطالعه موردی: شرکت های صادراتی شهر مشهد)
دعایی ح. | حسینی رباط س.م.
مدیریت بازرگانی
Year:
Volume:
Issue:
Pages:
Citations:
Views:
Downloads:
more
View 473
بررسی رابطه بین گرایش استراتژیک شرکت با عملکرد سازمانی با استفاده از رویکرد کارت امتیازی متوازن
زراعی متین حسن | جام پرازمی مونا | یزدانی حمیدرضا
View 364
بررسی کاربرد نسبت طلایی در بسته بندی محصولات و تاثیر آن بر رفتار خرید مصرف کنندگان
فیض داوود | سلحشور اکبر
View 416