Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

898
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

738
Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور، کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم

صفحات

 صفحه شروع 167 | صفحه پایان 173

چکیده

 کسب رضایت مشتری درحال تبدیل شدن به هدف اصلی شرکتهاست. احساس رضایتمندی, موجب افزایش آستانه تحمل برای پرداخت بهای بیشتر در قبال محصول مورد نیاز خواهد شد. استفاده از روش های نوین قرائت شامل روش قرائت از راه دور و روش کارتی در بسیاری از کشورهای پیشرفته توانسته است به افزایش رضایت مشترکین منتهی شود. لذا این پژوهش به بررسی رابطه بین استفاده از روش های نوین قرائت با رضایتمندی مشترکین شرکت آب و فاضلاب استان قم می پردازد. داده ها در این تحقیق به صورت استنباطی و با استفاده از شاخص های آماری توصیفی و استنباطی از روش های موجود در آمار استنباطی نظیر مقایسه میانگین دو جامعه وابسته مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. ابزار اصلی گردآوری اطلاعات در این تحقیق پرسشنامه و مصاحبه ساختار یافته می باشد. روش نمونه گیری در این تحقیق, تصادفی ساده است. نتایج نشان می دهد که بیشترین رضایتمندی مربوط به روش قرائت از راه دور می باشد و روش حضوری و کارتی در رده های بعدی قرار می گیرند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    اله دادی، محمدحسین، و زارعی متین، حسن. (1395). یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور, کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم. تحقیقات منابع آب ایران، 12(2)، 167-173. SID. https://sid.ir/paper/100118/fa

    Vancouver: کپی

    اله دادی محمدحسین، زارعی متین حسن. یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور, کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم. تحقیقات منابع آب ایران[Internet]. 1395؛12(2):167-173. Available from: https://sid.ir/paper/100118/fa

    IEEE: کپی

    محمدحسین اله دادی، و حسن زارعی متین، “یادداشت فنی: اندازه گیری میزان رضایتمندی مشترکین در روشهای مختلف قرائت کنتور (از راه دور, کارتی و حضوری) مورد مطالعه: آبفای قم،” تحقیقات منابع آب ایران، vol. 12، no. 2، pp. 167–173، 1395، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/100118/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

    مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا