APA:
کپیصفرنواده، خدیجه، علی عسگری، مجید، موسی پور، نعمت اله، و عنانی سراب، محمدرضا. (1389). تحلیل و آسیب شناسی محتوای کتب درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه و ارزیابی آن با معیار رویکرد آموزش ارتباطی زبان. مطالعات برنامه درسی، 5(17)، 86-114. SID. https://sid.ir/paper/101066/fa
Vancouver:
کپیصفرنواده خدیجه، علی عسگری مجید، موسی پور نعمت اله، عنانی سراب محمدرضا. تحلیل و آسیب شناسی محتوای کتب درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه و ارزیابی آن با معیار رویکرد آموزش ارتباطی زبان. مطالعات برنامه درسی[Internet]. 1389؛5(17):86-114. Available from: https://sid.ir/paper/101066/fa
IEEE:
کپیخدیجه صفرنواده، مجید علی عسگری، نعمت اله موسی پور، و محمدرضا عنانی سراب، “تحلیل و آسیب شناسی محتوای کتب درسی زبان انگلیسی دوره متوسطه و ارزیابی آن با معیار رویکرد آموزش ارتباطی زبان،” مطالعات برنامه درسی، vol. 5، no. 17، pp. 86–114، 1389، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/101066/fa