APA:
کپییوسفی رامندی، رسول، و سیاری، سروش. (1400). طراحی مدل مدیریت کمپین انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی. دانش سیاسی، 17(2 (34 پیاپی) )، 625-658. SID. https://sid.ir/paper/1011855/fa
Vancouver:
کپییوسفی رامندی رسول، سیاری سروش. طراحی مدل مدیریت کمپین انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی. دانش سیاسی[Internet]. 1400؛17(2 (34 پیاپی) ):625-658. Available from: https://sid.ir/paper/1011855/fa
IEEE:
کپیرسول یوسفی رامندی، و سروش سیاری، “طراحی مدل مدیریت کمپین انتخاباتی با رویکرد بازاریابی سیاسی،” دانش سیاسی، vol. 17، no. 2 (34 پیاپی) ، pp. 625–658، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1011855/fa