مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

59
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

44
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله همایش

عنوان

بررسی عوامل موثر در ایجاد و توسعه هایپرمارکتهای فرش ماشینی (با نگاهی به پیامدهای مثبت و منفی آن)

نویسندگان

موسوی سیدعبدالغفار

صفحات

 صفحه شروع | صفحه پایان

چکیده

 فرش, هنر اصیل ایرانی است و در دهه های اخیر فرش ماشینی به رقابت با فرش دستباف وارد بازار شده است. این مطالعه با هدف بررسی عوامل موثر در ایجاد و توسعه هایپرمارکتهای فرش ماشینی ( با نگاهی به پیامدهای مثبت و منفی آن ) صورت پذیرفته است. روش پژوهش در مطالعه حاضر از نوع پژوهشهای کیفی بوده و داده های حاصله از طریق مطالعه منابع معتبر در دسترس و هم چنین مصاحبه با تنی چند از مدیران فروش شعب بازار فرش امام رضا (ع) در شهر اهواز و نیز چند تن از مدیران فروش شعب خانه فرش در شهرهای مختلف گردآوری شده و مورد تجزیه و تحلیل قرار گرفته است. نتایج این مطالعه نشان داد علاوه بر این که عوامل متعددی در ایجاد هایپرمارکتهای فرش ماشینی موثر بوده اند؛ استقبال عظیم مشتریان از این مراکز به دلیل خدمات و تسهیلات متنوعی که از سوی این مراکز ارائه میشود نقش مهمی در توسعه و رشد هایپر مارکتهای فرش ماشینی داشته است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    موسوی، سیدعبدالغفار. (1401). بررسی عوامل موثر در ایجاد و توسعه هایپرمارکتهای فرش ماشینی (با نگاهی به پیامدهای مثبت و منفی آن). کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. SID. https://sid.ir/paper/1016045/fa

    Vancouver: کپی

    موسوی سیدعبدالغفار. بررسی عوامل موثر در ایجاد و توسعه هایپرمارکتهای فرش ماشینی (با نگاهی به پیامدهای مثبت و منفی آن). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016045/fa

    IEEE: کپی

    سیدعبدالغفار موسوی، “بررسی عوامل موثر در ایجاد و توسعه هایپرمارکتهای فرش ماشینی (با نگاهی به پیامدهای مثبت و منفی آن)،” presented at the کنفرانس بین المللی مدیریت، گردشگری و تکنولوژی. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016045/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button