APA:
کپیبرزگرکار چوکامی، محمد، شجاع طلب، غلامرضا، و رضایی کلیدبری، حمیدرضا. (1401). رتبه بندی مولفه های موثر در بازاریابی توریسم روستایی با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: روستاهای توریستی شهرستان خمام). کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. SID. https://sid.ir/paper/1016050/fa
Vancouver:
کپیبرزگرکار چوکامی محمد، شجاع طلب غلامرضا، رضایی کلیدبری حمیدرضا. رتبه بندی مولفه های موثر در بازاریابی توریسم روستایی با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: روستاهای توریستی شهرستان خمام). 1401. Available from: https://sid.ir/paper/1016050/fa
IEEE:
کپیمحمد برزگرکار چوکامی، غلامرضا شجاع طلب، و حمیدرضا رضایی کلیدبری، “رتبه بندی مولفه های موثر در بازاریابی توریسم روستایی با استفاده از مدل آمیخته بازاریابی (7p) (مورد مطالعه: روستاهای توریستی شهرستان خمام)،” presented at the کنفرانس بین المللی و ملی مطالعات مدیریت، حسابداری و حقوق. 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1016050/fa