APA:
کپیرحیم نیا، فریبرز، علوم، سیدمسلم، و نجفی سیاهرودی، مهدی. (1392). بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب. کتابداری و اطلاع رسانی، 16(1 (مسلسل 61))، 41-70. SID. https://sid.ir/paper/102495/fa
Vancouver:
کپیرحیم نیا فریبرز، علوم سیدمسلم، نجفی سیاهرودی مهدی. بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب. کتابداری و اطلاع رسانی[Internet]. 1392؛16(1 (مسلسل 61)):41-70. Available from: https://sid.ir/paper/102495/fa
IEEE:
کپیفریبرز رحیم نیا، سیدمسلم علوم، و مهدی نجفی سیاهرودی، “بررسی نقش تعدیل گرایانه بوم شناسی خریداران کتاب در رابطه میان عناصر آمیخته بازاریابی کتابهای داستانی با خرید کتاب،” کتابداری و اطلاع رسانی، vol. 16، no. 1 (مسلسل 61)، pp. 41–70، 1392، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/102495/fa