مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

125
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

530
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته

صفحات

 صفحه شروع 1 | صفحه پایان 36

چکیده

 هدف این پژوهش شناسایی مولفه ها و توسعه روابط درونی مولفه های بازاریابی ویروسی در کسب و کار برخط می باشد. جامعه آماری پژوهش در بخش کیفی شامل 15 نفر در نسلهای سه گانه X, Y و Z و در بخش کمی شامل 460 نفر از خریداران بر خط می باشد. در بخش کیفی از تکنیک فرافکنی تداعی کلمات, تکمیل جملات و تمرینات رویا و در قالب مصاحبه عمیق و استفاده از نرم افزار MAXQDA و در بخش کمی از 12 خبره برای تعیین شاخص لاوشه و از SPSS برای تحلیل عاملی اکتشافی استفاده شد و برای تعیین مدل روابط درونی تکنیک DEMATEL و نرم افزار MATLAB و AMOS آزمون شد. روایی و پایایی در بخش کیفی به دلیل درگیری مداوم, استفاده از تلفیق در تحقیق, بازنگری محقق دارای اعتبار و در بخش کمی از تحلیل عاملی تاییدی (CFA) جهت سنجش روایی با نرم افزار AMOS و روش آلفای کرونباخ با نرم افزار SPSS جهت سنجش پایایی استفاده شده است. یافته ها در بخش کیفی حاکی از 6 مولفه جدید در حوزه بازاریابی ویروسی شامل پشتیبانی برخط, محصولات برخط, جذابیت برخط, ریسک برخط, اعتماد برخط و ترغیب برخط می باشد. نتایج تکنیک دیمتل و آزمون معادلات ساختاری نشان داد مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط بدین گونه می باشد که پشتیبانی برخط با جذابیت برخط, جذابیت برخط با ترغیب برخط, جذابیت برخط با اعتماد برخط و اعتماد برخط با ریسک برخط رابطه دارند, خدمات برخط با جذابیت برخط و ترغیب برخط با ریسک برخط رابطه ای باهم ندارند.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    فاضلی ویسری، الهام، تقی پوریان، محمدجواد، قنبرزاده، قیدر، و طاولی، رضا. (1400). توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، 10(36 )، 1-36. SID. https://sid.ir/paper/1030716/fa

    Vancouver: کپی

    فاضلی ویسری الهام، تقی پوریان محمدجواد، قنبرزاده قیدر، طاولی رضا. توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته. مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند[Internet]. 1400؛10(36 ):1-36. Available from: https://sid.ir/paper/1030716/fa

    IEEE: کپی

    الهام فاضلی ویسری، محمدجواد تقی پوریان، قیدر قنبرزاده، و رضا طاولی، “توسعه مدل بازاریابی ویروسی در کسب و کارهای برخط با استفاده از رویکرد آمیخته،” مطالعات مدیریت کسب و کار هوشمند، vol. 10، no. 36 ، pp. 1–36، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1030716/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button