APA:
کپیزارع، مرجان، و براتعلی، مریم. (1401). تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. آموزش پژوهی، 8(32 )، 75-84. SID. https://sid.ir/paper/1032029/fa
Vancouver:
کپیزارع مرجان، براتعلی مریم. تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان. آموزش پژوهی[Internet]. 1401؛8(32 ):75-84. Available from: https://sid.ir/paper/1032029/fa
IEEE:
کپیمرجان زارع، و مریم براتعلی، “تاثیر استراتژی های یاددهی-یادگیری مغز محور بر شایستگی اجتماعی دانش آموزان پایه اول دبستان شهر اصفهان،” آموزش پژوهی، vol. 8، no. 32 ، pp. 75–84، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032029/fa