APA:
کپیلطفی، علی، فرهنگی، علی اکبر، فریدچهر، الهام، و غریب نواز، نادر. (1401). ارائه مدل تبیین کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین). مدیریت بازرگانی، 14(1 )، 94-113. SID. https://sid.ir/paper/1032678/fa
Vancouver:
کپیلطفی علی، فرهنگی علی اکبر، فریدچهر الهام، غریب نواز نادر. ارائه مدل تبیین کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین). مدیریت بازرگانی[Internet]. 1401؛14(1 ):94-113. Available from: https://sid.ir/paper/1032678/fa
IEEE:
کپیعلی لطفی، علی اکبر فرهنگی، الهام فریدچهر، و نادر غریب نواز، “ارائه مدل تبیین کننده کیفیت ارتباط با مشتریان شرکتی (مورد مطالعه: بانک اقتصاد نوین)،” مدیریت بازرگانی، vol. 14، no. 1 ، pp. 94–113، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032678/fa