APA:
کپیمروی، راحیل، اسمعیل پور، حسن، و رضائیان، علی. (1401). طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات. مدیریت بازرگانی، 14(1 )، 149-174. SID. https://sid.ir/paper/1032680/fa
Vancouver:
کپیمروی راحیل، اسمعیل پور حسن، رضائیان علی. طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1401؛14(1 ):149-174. Available from: https://sid.ir/paper/1032680/fa
IEEE:
کپیراحیل مروی، حسن اسمعیل پور، و علی رضائیان، “طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات،” مدیریت بازرگانی، vol. 14، no. 1 ، pp. 149–174، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032680/fa