مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

مقاله مقاله نشریه

مشخصات مقاله

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

154
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

532
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات

صفحات

 صفحه شروع 149 | صفحه پایان 174

چکیده

 هدف هدف از اجرای این پژوهش, طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات است. روش روش پژوهش به لحاظ ماهیت داده, از نوع ترکیبی و به لحاظ هدف از نوع توسعه ای است. مشارکت کنندگان پژوهش در بخش کیفی, استادان و متخصصان حوزه بازاریابی بود که به صورت نمونه گیری هدفمند انتخاب شدند. نمونه آماری در بخش کمی, مشتریان (مصرف کنندگان خوراکی و تنقلات) فروشگاه های زنجیره ای شهروند تهران به تعداد 374 نفر بود. ابزار گردآوری در بخش کیفی, مصاحبه نیمه ساختاریافته و در بخش کمی پرسش نامه بود. روایی و پایایی ابزارها, به روش های مختلف تایید شد. تجزیه وتحلیل اطلاعات در بخش کیفی, از طریق فن تحلیل مضمون و نرم افزار مکس یودا و در بخش کمی از معادلات ساختاری و نرم افزار اسمارت پی ال اس انجام شد. یافته ها یافته ها به شناسایی پنج مضمون اصلی عوامل زمینه ای, سازمانی, سطح درگیری, آثار رقابتی و رفتار مصرف کننده انجامید و 14 مضمون فرعی برای مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات شناسایی شد. همچنین, نتایج از تاثیرگذاری معنادار متغیرهای عوامل زمینه ای, سازمانی و سطح درگیری بر رفتار مصرف کننده و آثار رقابتی حکایت می کند. نتیجه گیری برای موفقیت در اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات, لازم است به مضامین اصلی پنج گانه و مضامین فرعی چهارده گانه و مفاهیم مرتبط با آن توجه کامل شود و با آگاهی کامل از آن ها, به صورت مناسب استفاده شود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    مروی، راحیل، اسمعیل پور، حسن، و رضائیان، علی. (1401). طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات. مدیریت بازرگانی، 14(1 )، 149-174. SID. https://sid.ir/paper/1032680/fa

    Vancouver: کپی

    مروی راحیل، اسمعیل پور حسن، رضائیان علی. طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1401؛14(1 ):149-174. Available from: https://sid.ir/paper/1032680/fa

    IEEE: کپی

    راحیل مروی، حسن اسمعیل پور، و علی رضائیان، “طراحی مدل اثربخشی کمپین های تبلیغاتی محصولات صنعت خوراکی و تنقلات،” مدیریت بازرگانی، vol. 14، no. 1 ، pp. 149–174، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032680/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button