APA:
کپیابوالحسنی طرقی، فاطمه، و حاتمی نسب، سیدحسن. (1401). تاثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه ای تردید به تبلیغات. مدیریت بازرگانی، 14(1 )، 175-196. SID. https://sid.ir/paper/1032683/fa
Vancouver:
کپیابوالحسنی طرقی فاطمه، حاتمی نسب سیدحسن. تاثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه ای تردید به تبلیغات. مدیریت بازرگانی[Internet]. 1401؛14(1 ):175-196. Available from: https://sid.ir/paper/1032683/fa
IEEE:
کپیفاطمه ابوالحسنی طرقی، و سیدحسن حاتمی نسب، “تاثیر دانش اقناعی بر نگرش و سبک زندگی مصرف کنندگان محصولات ارگانیک؛ نقش واسطه ای تردید به تبلیغات،” مدیریت بازرگانی، vol. 14، no. 1 ، pp. 175–196، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1032683/fa