APA:
کپیحمل آبادی، محمد، و جعفری، علی. (1400). نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه صنعت گردشگری ( مورد مطالعه: استان اردبیل). مطالعات فرهنگی و ارتباطات، 17(62 )، 315-337. SID. https://sid.ir/paper/1033828/fa
Vancouver:
کپیحمل آبادی محمد، جعفری علی. نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه صنعت گردشگری ( مورد مطالعه: استان اردبیل). مطالعات فرهنگی و ارتباطات[Internet]. 1400؛17(62 ):315-337. Available from: https://sid.ir/paper/1033828/fa
IEEE:
کپیمحمد حمل آبادی، و علی جعفری، “نقش تبلیغات تلویزیونی در توسعه صنعت گردشگری ( مورد مطالعه: استان اردبیل)،” مطالعات فرهنگی و ارتباطات، vol. 17، no. 62 ، pp. 315–337، 1400، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1033828/fa