مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

65
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

466
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها، عوامل و پس آیندها

صفحات

 صفحه شروع 71 | صفحه پایان 94

چکیده

 هدف توجه به برند و ابعاد متفاوت آن از گذشته تا امروز مورد توجه پژوهشگران قرار داشته است. در بازارهای رقابتی امروز برندهایی توانستند ماندگار شوند که با ارتباط سازنده با مشتریان از نظرات آنها بهره بردند. هدف این پژوهش طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری است. روش این پژوهش از حیث هدف توسعه ای کاربردی و رویکرد مطالعاتی آن کیفی و از نظر ماهیت اکتشافی است. در این پژوهش از روش فراترکیب برای طراحی مدل استفاده شده است. یافته ها با بررسی پژوهش های پیشین در هفت مرحله فرآیند فراترکیب و دسته بندی و تجزیه و تحلیل پژوهش ها در قالب 3 مقوله, 10 مفهوم و 37 کد, مدل رفتار هم آفرینی برند شامل پیش آیندها, عوامل رفتار هم آفرینی و پس آیندها ارایه گردید. نتایج نتایج نشان داد امروزه مشتریان می توانند ایده هایی را خلق کنند که از جذابیت تجاری بالایی برخوردار باشد و به نوعی شریک تجاری بنگاه شوند و به این شکل نیازهای گسترده مشتریان برآورده میشود.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    دهدشتی شاهرخ، زهره، ناصحی فر، وحید، ترکستانی، محمدصالح، و اسلامی پناه، ملیحه. (1401). طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها, عوامل و پس آیندها. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 21(49 (83 پیاپی) )، 71-94. SID. https://sid.ir/paper/1039366/fa

    Vancouver: کپی

    دهدشتی شاهرخ زهره، ناصحی فر وحید، ترکستانی محمدصالح، اسلامی پناه ملیحه. طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها, عوامل و پس آیندها. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1401؛21(49 (83 پیاپی) ):71-94. Available from: https://sid.ir/paper/1039366/fa

    IEEE: کپی

    زهره دهدشتی شاهرخ، وحید ناصحی فر، محمدصالح ترکستانی، و ملیحه اسلامی پناه، “طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها, عوامل و پس آیندها،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 21، no. 49 (83 پیاپی) ، pp. 71–94، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1039366/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button