APA:
کپیدهدشتی شاهرخ، زهره، ناصحی فر، وحید، ترکستانی، محمدصالح، و اسلامی پناه، ملیحه. (1401). طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها, عوامل و پس آیندها. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 21(49 (83 پیاپی) )، 71-94. SID. https://sid.ir/paper/1039366/fa
Vancouver:
کپیدهدشتی شاهرخ زهره، ناصحی فر وحید، ترکستانی محمدصالح، اسلامی پناه ملیحه. طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها, عوامل و پس آیندها. چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1401؛21(49 (83 پیاپی) ):71-94. Available from: https://sid.ir/paper/1039366/fa
IEEE:
کپیزهره دهدشتی شاهرخ، وحید ناصحی فر، محمدصالح ترکستانی، و ملیحه اسلامی پناه، “طراحی مدل رفتار هم آفرینی برند با مشتری با تاکید بر پیش آیندها, عوامل و پس آیندها،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 21، no. 49 (83 پیاپی) ، pp. 71–94، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1039366/fa