مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

video

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

sound

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

نسخه انگلیسی

مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

بازدید:

483
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

دانلود:

782
مرکز اطلاعات علمی Scientific Information Database (SID) - Trusted Source for Research and Academic Resources

استناد:

اطلاعات مقاله نشریه

عنوان

نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)

صفحات

 صفحه شروع 13 | صفحه پایان 36

چکیده

 هدف پژوهش حاضر از طریق ترکیب تحقیقات پیشین با هدف ارایه ی تصویری جامع از ابعاد نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی انجام گرفت. روش روش شناسی پژوهش, کیفی با رویکرد فراترکیب است. بر این اساس, پس از جستجو در پایگاه های اطلاعاتی, در محدوده ی زمانی 1385 تا 1400 برای پژوهش های داخلی و 2000 تا 2021 برای پژوهش های خارجی, تعداد 134 مطالعه مرتبط ارزیابی و در نهایت, پس از بررسی 58 مقاله انتخاب گردید. با استفاده از الگوی هفت مرحله ای سندلوسکی و باروسو, یافته های 58 پژوهش پیشین مرتبط با اهداف پژوهش, بررسی, تجمیع, ترکیب و تفسیر شد. یافته ها با استفاده از روش کدگذاری تعداد 28 کد, 6 مضمون و 2 بعد شناسایی و اعتبار هریک, از طریق آزمون کاپای کوهن تایید گردید و الگوی نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی ارایه و ترسیم شد. نتیجه گیری نتایج این پژوهش نشان داد علی رغم مزایای بسیار زیادی که استفاده از از افراد تاثیرگذار در بازاریابی به همراه دارد, اگر با شناخت و دانش درستی صورت نگیرد, منجر به پیامدهای منفی برای کسب و کار و برند خواهد شد. در پایان, هم راستا با نتایج پژوهش, پیشنهادهایی برای استفاده ی درست و مناسب از افراد تاثیرگذار در بازاریابی ارایه شده است.

استنادها

  • ثبت نشده است.
  • ارجاعات

  • ثبت نشده است.
  • استناددهی

    APA: کپی

    حسین پور، مهدی، محمدی فر، یوسف، و خدایی، عطیه. (1401). نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 21(49 (83 پیاپی) )، 13-36. SID. https://sid.ir/paper/1039465/fa

    Vancouver: کپی

    حسین پور مهدی، محمدی فر یوسف، خدایی عطیه. نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1401؛21(49 (83 پیاپی) ):13-36. Available from: https://sid.ir/paper/1039465/fa

    IEEE: کپی

    مهدی حسین پور، یوسف محمدی فر، و عطیه خدایی، “نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 21، no. 49 (83 پیاپی) ، pp. 13–36، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1039465/fa

    مقالات مرتبط نشریه ای

  • ثبت نشده است.
  • مقالات مرتبط همایشی

  • ثبت نشده است.
  • طرح های مرتبط

  • ثبت نشده است.
  • کارگاه های پیشنهادی






    بازگشت به بالا
    telegram sharing button
    whatsapp sharing button
    linkedin sharing button
    twitter sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    email sharing button
    sharethis sharing button