APA:
کپیحسین پور، مهدی، محمدی فر، یوسف، و خدایی، عطیه. (1401). نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، 21(49 (83 پیاپی) )، 13-36. SID. https://sid.ir/paper/1039465/fa
Vancouver:
کپیحسین پور مهدی، محمدی فر یوسف، خدایی عطیه. نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب). چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))[Internet]. 1401؛21(49 (83 پیاپی) ):13-36. Available from: https://sid.ir/paper/1039465/fa
IEEE:
کپیمهدی حسین پور، یوسف محمدی فر، و عطیه خدایی، “نقش افراد تاثیرگذار در بازاریابی (رویکرد فراترکیب)،” چشم انداز مدیریت بازرگانی (چشم انداز مدیریت (پیام مدیریت))، vol. 21، no. 49 (83 پیاپی) ، pp. 13–36، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1039465/fa