APA:
کپیجوان امانی، ودود، و اکبری، حمید. (1401). بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری بر رضایت مندی مشتریان با استفاده از مدل سروکوال (مورد مطالعه: بانک مسکن شعب تهران). اقتصاد و بانکداری اسلامی، 11(40 )، 43-64. SID. https://sid.ir/paper/1040691/fa
Vancouver:
کپیجوان امانی ودود، اکبری حمید. بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری بر رضایت مندی مشتریان با استفاده از مدل سروکوال (مورد مطالعه: بانک مسکن شعب تهران). اقتصاد و بانکداری اسلامی[Internet]. 1401؛11(40 ):43-64. Available from: https://sid.ir/paper/1040691/fa
IEEE:
کپیودود جوان امانی، و حمید اکبری، “بررسی تاثیر کیفیت خدمات بانکداری بر رضایت مندی مشتریان با استفاده از مدل سروکوال (مورد مطالعه: بانک مسکن شعب تهران)،” اقتصاد و بانکداری اسلامی، vol. 11، no. 40 ، pp. 43–64، 1401، [Online]. Available: https://sid.ir/paper/1040691/fa